top of page
  • TikTok
  • Youtube
  • Email
  • Facebook
  • Instagram

Portré fotózás ügyvédeknek – Hogyan építs erős brandet és szerezz több klienst?

  • Szerző képe: Tamás Horváth
    Tamás Horváth
  • márc. 3.
  • 3 perc olvasás

Frissítve: ápr. 17.

Ügyvédként tapasztalhatod, hogy a jogi piac egyre telítettebb, és nem könnyű új klienseket szerezni. Ezért is megsúgom jó halkan, hogy a többi ügyvéd ne hallja: az ügyfelek nemcsak az alapján döntenek, hogy ki a legjobb szakember. Hanem hogy ki az, aki megbízhatónak, szakmailag hitelesnek és sikeresnek tűnik.


Na ehhez kell egy jó kép többek között. De hol érdemes használnod, hogy több ügyfél találjon rád? Nézzük meg!


Miért fontos ügyvédként a személyes márka?

A self-branding, vagyis a személyes márkaépítés azt jelenti, hogy tudatosan alakítod, milyen kép él rólad az emberek fejében


Na de miért is fontos ez?

  • Egyrészt, hogy kiemelkedj a versenytársak közül. 

  • Egy profi fotó, egy jól felépített weboldal és egy jól szerkesztett, rendszeresen frissített szakmai blog vagy vlog pedig abban segít, hogy megbízhatónak és hitelesnek tűnj.

  • Az emberek jogi problémák esetén először a neten keresnek megoldást – ha jó a márkád és az online jelenléted, nagyobb eséllyel választanak téged.

  • Mindezekből az fakad, hogy egyre több lesz az ügyfeled, ami miatt magasabb díjszabással dolgozhatsz. Az ügyfelek ugyanis nemcsak a tudásért fizetnek, hanem a presztízsért is.


Szóval minden egy irányba vezet: magasabb megbecsültség=több pénz.


Hol és hogyan használhatod a profi fotódat az ügyfélszerzésben?

Az alábbiakban megmutatjuk, hogyan lehet a profilképed az új pénznyomtató gépezeted (persze legális módon), “ügyvédelve”.


1. Weboldalon és blogon

Ha saját ügyvédi irodád van, akkor egy profi weboldal elengedhetetlen. Az emberek szeretik látni, hogy ki van a Rólam oldalon, vagy épp a cégér mögött. 


Ha pedig szakmai blogot is vezetsz, az még jobb! Egy jogi témájú blog ugyanis:

  • Segít edukálni a potenciális ügyfeleket.

  • Növeli a szakmai hitelességedet.

  • Organikusan több látogatót hoz majd a weboldaladra.

Ha az emberek a blogodon keresztül találkoznak veled először, akkor még inkább kell, hogy a szöveget egy arccal is össze tudják kapcsolni.





2. LinkedIn és szakmai közösségi oldalak

A LinkedIn nem egy “online munkaügyi központ, (még ha sokan arra is használják). Itt megoszthatod a szakmai tudásodat és könnyebben elérheted a magasabb presztízsű ügyfeleket (CEO-kat, ügyvezetőket). 


A LinkedInen mindezek mellett megoszthatod:

  • A szakmai cikkeidet

  • A sikeres, tanulságos eseteidet

  • Vagy a véleményedet a jogi szektor aktuális változásairól



Egy erős LinkedIn-profil egyértelmű üzenetet küld az olvasónak. (Jedi elmetrükk: te pontosan ezt az ügyvédet keresed. Hihetetlenül magas órabért fogsz nekem fizetni.)


Na de tudod, mi az első dolog, amit megnéznek egy LinkedIn-profilon? Bingó. A fotód. 


3. Google Cégem profil

Ügyvédként a portréfotódat használhatod a Google Cégem profilodon is. Ha valaki a nevedre vagy az ügyvédi irodád nevére keres a Google-ben, a Google Cégem profilod az egyik első dolog, amit látni fog.


Ezért kell ide:

  • Egy (vagy több) jól megkomponált, bizalmat sugárzó fotó

  • Egy részletes, jól megírt bemutatkozás

  • És néhány (remélhetőleg pozitív) ügyfélvélemény



4. Facebook és Instagram

Akit nem találsz meg LinkedInen, azt megtalálod a Facebookon és az Instán.


Ezek a platformok jóval szabadabbak, közvetlenebbek, tehát “elengedheted” magad.

  • Bemutathatod a szakmai életedet egy közvetlenebb formában

  • Hasznos jogi tippeket adhatsz, amivel növeled a követőid számát

  • Megmutathatod az “emberi arcodat”, a személyiségedet is, ami sok ügyfél számára fontos


5. Online ügyvédkereső és jogi platformok

Ma már sok olyan oldal létezik, ahol az emberek ügyvédet kereshetnek a problémáikra. Ilyen például az ugyved.hu vagy az ugyvedbroker.hu.


Ha itt van egy profi fotód és egy jól megírt bemutatkozásod, akkor nagyobb eséllyel fognak rád kattintani.


Miért fontos a portréfotózás ügyvédként?

Egy jó fotón nem elég, ha jól nézel ki. Egyszerre kell magabiztosnak lenni, de nem arrogáns arckifejezéssel; illetve megfelelő öltözetben pózolni, de nem feszítve.


Ezek miatt ne aggódj, ezeket majd mi intézzük. 


Neked csupán annyi a dolgod, hogy megnézed az alábbi referenciamunkákat és ha elnyerték a tetszésedet, akkor jelentkezni hozzánk az alábbi gombra kattintva.




Comments


a portréfotósok

Szerzői jogvédett tartalom © Copyright
bottom of page